facebook button

- Lista Aktualności -

WZMOCNIJ SERCE...DIETĄ! - zdjęcie

WZMOCNIJ SERCE...DIETĄ!

Stosowanie zdrowej i zbilansowanej diety może skutecznie zmniejszyć ryzyko zachorowań na choroby układu krążenia, udar mózgu, a nawet może uchronić przed zawałem serca! Które produkty są dobre dla serca? Jakie jeszcze niewielkie zmiany mogą wzmocnić Twoje serce? Tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu!

 

więcej >
WPŁYW SELENU NA TWÓJ ORGANIZM - zdjęcie

WPŁYW SELENU NA TWÓJ ORGANIZM

Selen jest niezwykle ważnym minerałem dla ludzkiego organizmu, ponieważ zwiększa odporność, bierze udział w aktywności przeciwutleniającej, która chroni przed uszkodzeniem wolnych rodników i stanem zapalnym, odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowego metabolizmu. 

 

więcej >
JAJKA - CZY WARTO JE JEŚĆ? - zdjęcie

JAJKA - CZY WARTO JE JEŚĆ?

Jaja są spożywane przez ludzi od tysięcy lat, z aktualnych badań wynika, że jest to najczęściej spożywany na całym świecie produkt pochodzenia zwierzęcego. Czy kiedykolwiek zastanawialiście czy jedzenie jajek jest zdrowe i czy wpływa korzystnie na organizm? 

więcej >
KASZA GRYCZANA DLA ZDROWIA  - zdjęcie

KASZA GRYCZANA DLA ZDROWIA

Gryka od stuleci jest spożywana przez ludzi na całym świecie, swoją sławę zawdzięcza licznym korzyściom zdrowotnym. Skutecznie wspomaga prawidłową pracę serca i może zapobiec zaburzeniom trawienia. Jest źródłem cennych substancji odżywczych i przeciwutleniaczy, które chronią organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. 

więcej >
KORZYŚCI DIETY BOGATEJ W BŁONNIK - zdjęcie

KORZYŚCI DIETY BOGATEJ W BŁONNIK

Każdy z nas słyszał o tym, że dieta bogata w błonnik jest kluczem do utrzymania zdrowia. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, które produkty zawierają najwięcej błonnika? W czym tkwi zdrowotny sekret tej diety? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w dzisiejszym artykule. 

 

więcej >
SIEMIĘ LNIANE: ZAPOMNIANE SUPERFOODS - zdjęcie

SIEMIĘ LNIANE: ZAPOMNIANE SUPERFOODS

Siemię lniane pomimo że, w ostatnim czasie zostało przez wielu zapomniane, jest bogatym źródłem mikroelementów, błonnika,  manganu, witamin z grupy B oraz kwasów omega. Dlaczego te niewielkie nasiona określa się mianem superfoods? Mnóstwo badań naukowych potwierdza ich zdrowotne działanie. 

 

więcej >
PORCJA ZDROWIA W NIEWIELKICH BRUKSELKACH - zdjęcie

PORCJA ZDROWIA W NIEWIELKICH BRUKSELKACH

Brukselka należy do warzyw kapustnych i chociaż jest niewielkich rozmiarów, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie, bo m.in.obniża poziom złego cholesterolu, poprawia trawienie, zmniejsza stres oksydacyjny, a także jest pomocna przy odchudzaniu. Jakie jeszcze korzyści daje włączenie brukselek do swoje codziennej diety?

 

więcej >
DIETA DLA LEPSZEGO SAMOPOCZUCIA - zdjęcie

DIETA DLA LEPSZEGO SAMOPOCZUCIA

Zakupy, spotkanie z przyjaciółmi, wyjście do kina czy nieplanowana wycieczka – to właśnie takie sytuacje uważa się za sprawdzone w przypadku poprawy nastroju. Gdyby jednak okazało się, że nie tylko one mogą mieć wpływa na nasze samopoczucie, a np. to co znajduje się na talerzu? Wieloletnie badania sugerują, że dieta i wybór pewnych produktów są kluczowe dla naszego dobrego nastroju. 

więcej >
BĄDŹ PIĘKNY I GŁADKI… WYBIERZ OWSIANE PŁATKI - zdjęcie

BĄDŹ PIĘKNY I GŁADKI… WYBIERZ OWSIANE PŁATKI

W świecie dietetyki mówi się, że owies należy do najzdrowszych ziaren na ziemi. Dlaczego? Na pewno jest źródłem wielu cennych składników odżywczych w tym witamin, minerałów, błonnika, a nawet przeciwutleniaczy. Badania wykazały również, że spożywanie owsa i produktów pochodnych jest skuteczne przy redukcji masy ciała, regulacji poziomu cukru i zmniejsza ryzyko zachorowań na choroby serca.

więcej >
Dietdoctor

Copyright © DietDoctor 2016. All rights reserved.

Graphics & Code SMARTHEADS