facebook button

- Lista Aktualności -

10 SPOSOBÓW NA POWRÓT DO FORMY PO ŚWIĘTACH - zdjęcie

10 SPOSOBÓW NA POWRÓT DO FORMY PO ŚWIĘTACH

Święta, święta i poświąteczne kilogramy? Jeszcze niedawno stoły uginały się od niekoniecznie zdrowych potraw. Cóż, trudno było się nie ugiąć pod ciężarem takich pokus. Jednak po zakończeniu ucztowania nadchodzi czas, żeby wyłożyć kawę na ławę i stanąć twarzą w twarz z konsekwencjami. Nie ma sensu karmić się wyrzutami sumienia. Zamiast tego lepiej sięgnąć po garść zdrowych zasad i jak najszybciej wprowadzić je w życie. 

 

 

 

więcej >
ODCHUDZAMY ZAJĄCZKA – DIETETYCZNE PRZEPISY NA WIELKANOC - zdjęcie

ODCHUDZAMY ZAJĄCZKA – DIETETYCZNE PRZEPISY NA WIELKANOC

Już niedługo zasiądziemy do uginającego się od pyszności wielkanocnego stołu. Jak jednak nie uginać się potem pod ciężarem pustych kalorii? Święta wielkanocne wcale nie muszą być tłuste! Chociaż tradycyjne przepisy nie oszczędzają na kaloriach, wystarczy kilka sprytnych modyfikacji, by oszczędzić sobie późniejszych wyrzutów sumienia. Poznajcie przepis na smaczne i zdrowe świętowanie!

 

 

 

więcej >
WZMOCNIJ SERCE...DIETĄ! - zdjęcie

WZMOCNIJ SERCE...DIETĄ!

Stosowanie zdrowej i zbilansowanej diety może skutecznie zmniejszyć ryzyko zachorowań na choroby układu krążenia, udar mózgu, a nawet może uchronić przed zawałem serca! Które produkty są dobre dla serca? Jakie jeszcze niewielkie zmiany mogą wzmocnić Twoje serce? Tego dowiesz się z dzisiejszego artykułu!

 

więcej >
WPŁYW SELENU NA TWÓJ ORGANIZM - zdjęcie

WPŁYW SELENU NA TWÓJ ORGANIZM

Selen jest niezwykle ważnym minerałem dla ludzkiego organizmu, ponieważ zwiększa odporność, bierze udział w aktywności przeciwutleniającej, która chroni przed uszkodzeniem wolnych rodników i stanem zapalnym, odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowego metabolizmu. 

 

więcej >
JAJKA - CZY WARTO JE JEŚĆ? - zdjęcie

JAJKA - CZY WARTO JE JEŚĆ?

Jaja są spożywane przez ludzi od tysięcy lat, z aktualnych badań wynika, że jest to najczęściej spożywany na całym świecie produkt pochodzenia zwierzęcego. Czy kiedykolwiek zastanawialiście czy jedzenie jajek jest zdrowe i czy wpływa korzystnie na organizm? 

więcej >
KASZA GRYCZANA DLA ZDROWIA  - zdjęcie

KASZA GRYCZANA DLA ZDROWIA

Gryka od stuleci jest spożywana przez ludzi na całym świecie, swoją sławę zawdzięcza licznym korzyściom zdrowotnym. Skutecznie wspomaga prawidłową pracę serca i może zapobiec zaburzeniom trawienia. Jest źródłem cennych substancji odżywczych i przeciwutleniaczy, które chronią organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. 

więcej >
KORZYŚCI DIETY BOGATEJ W BŁONNIK - zdjęcie

KORZYŚCI DIETY BOGATEJ W BŁONNIK

Każdy z nas słyszał o tym, że dieta bogata w błonnik jest kluczem do utrzymania zdrowia. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, które produkty zawierają najwięcej błonnika? W czym tkwi zdrowotny sekret tej diety? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w dzisiejszym artykule. 

 

więcej >
SIEMIĘ LNIANE: ZAPOMNIANE SUPERFOODS - zdjęcie

SIEMIĘ LNIANE: ZAPOMNIANE SUPERFOODS

Siemię lniane pomimo że, w ostatnim czasie zostało przez wielu zapomniane, jest bogatym źródłem mikroelementów, błonnika,  manganu, witamin z grupy B oraz kwasów omega. Dlaczego te niewielkie nasiona określa się mianem superfoods? Mnóstwo badań naukowych potwierdza ich zdrowotne działanie. 

 

więcej >
PORCJA ZDROWIA W NIEWIELKICH BRUKSELKACH - zdjęcie

PORCJA ZDROWIA W NIEWIELKICH BRUKSELKACH

Brukselka należy do warzyw kapustnych i chociaż jest niewielkich rozmiarów, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie, bo m.in.obniża poziom złego cholesterolu, poprawia trawienie, zmniejsza stres oksydacyjny, a także jest pomocna przy odchudzaniu. Jakie jeszcze korzyści daje włączenie brukselek do swoje codziennej diety?

 

więcej >
Dietdoctor

Copyright © DietDoctor 2016. All rights reserved.

Graphics & Code SMARTHEADS