Ok, zamknij

Korzyści DietDoctor
Baza dietetyków
Baza dietetyków

Największa baza specjalistów
ds. żywienia w Polsce

Dodawaj opinie
Dodawaj opinie

podziel się zdaniem
na temat specjalisty

Umów Wizytę
Umów Wizytę

Rezerwuj wizyty za pomocą
kalendarza

Korzystaj mobilnie
Korzystaj online

gdziekolwiek jesteś

Jak zarezerwować wizytę z DietDoctor?
01

Znajdź dietetyka w okolicy

Podaj miasto lub dane dietetyka i wyszukaj spośród tysięcy specjalistów.

02

Przeglądaj opinie i usługi dietetyków

Dowiedz się więcej o dietetyku! Poznaj ofertę gabinetu i sprawdź komentarze.

03

Rezerwuj wizytę online

Wybierz datę i godzinę spotkania, zarezerwuj wizytę i skorzystaj z usługi w wybranym terminie.

JESTEŚ DIETETYKIEM?

Zobacz, dlaczego warto mieć u nas swój profil PREMIUM!

Sprawdź teraz
Aktualności
Zobacz wszystkie
MELATONINA NA ZDROWY I SPOKOJNY SEN

MELATONINA NA ZDROWY I SPOKOJNY SEN

Hormon ciemności, hormon snu – tak inaczej nazywana jest melatonina. Wydzielana głównie po zapadnięciu zmroku i produkowana w szyszynce, której stężenie zmienia się w zależności od pory dnia. Jej niewielkie ilości wytwarza również szpik, siatkówka oka oraz jelita. Im bliżej godziny snu, tym poziom melatoniny we krwi stopniowo wzrasta, odczuwa się coraz większą senność, aż do...

Czytaj więcej
DIETA DLA SENIORA

DIETA DLA SENIORA

Przestrzeganie zasad zbilansowanej diety jest istotne dla naszego zdrowia i znacząco wpływa na jego kondycję. Z uwagi na coraz większą liczbę osób starszych w naszym społeczeństwie, specjaliści z Instytutu Żywności i Żywienia opracowali zalecenia dla seniorów, które w prosty sposób wyrażają zasady prawidłowego żywienia i stylu życia.

Czytaj więcej
KOLOROWA DIETA WZMOCNI TWOJĄ ODPORNOŚĆ!

KOLOROWA DIETA WZMOCNI TWOJĄ ODPORNOŚĆ!

Okres jesienno-zimowy i koronawirus przenoszący się drogą kropelkową, to prawdziwy sprawdzian dla układu immunologicznego. W jaki sposób naturalnie można zwiększyć swoją odporność? Dlaczego prawidłowo zbilansowana dieta może w tym pomóc? Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
DIETA W NADCIŚNIENIU TĘTNICZYM

DIETA W NADCIŚNIENIU TĘTNICZYM

Jednym z najważniejszych aspektów w profilaktyce i zapobieganiu wysokiemu ciśnieniu krwi, jest stosowania diety DASH. Jej zasady są bardzo proste: jedz więcej owoców, warzyw i niskotłuszczowych produktów mlecznych. Ogranicz spożycie produktów bogatych w tłuszcze nasycone, cholesterol i tłuszcze trans. Wybieraj produkty pełnoziarniste, ryby i drób. Ogranicz spożycie sodu, sł...

Czytaj więcej